Jaren was ik getrouwd en mijn man stond niet open voor nieuwe dingen. Maar nu ben ik gescheiden en zoek ik iemand om samen bezoekje te brengen naar parenclub. Wil dit eindelijk eens proberen, ben er zeer nieuwsgierig naar.
Redelijk sportief. Ben rustig, beetje impulsief. Hou van een terrasje, beetje babbelen.Lang geen seks gehad, dus ik voor ga meer dan een one night stand.
Het plotselinge overlijden van mijn man was toch wel echt het moment dat ik met beide voetjes aan de grond werd gezet.. Je bent als mens zijnde gewoon enorm kwetsbaar. Vandaar dat ik besloot het roer rigoureus om te gooien. We hadden nog aardig wat spaarcenten, daarvan heb ik mezelf naar mijn eigen wens aan laten passen verbouwen. En nu ben ik weer klaar om bemind te worden.
Ik ben nog erg zoekende maar ik houd van anaal, mijn plug dragen, opdrachten uitvoeren en de ander(en) plezieren. Mijn gedachten vliegen soms naar rape-play, gestraft worden (hoe zou dat voelen..?) en dan weer naar knuffelen en strelen. Mijn onzekerheid helpt me hier niet bij! Jij wel?
Het leven is niet voorbij wanneer je je levensmaatje verliest. Dat besef heeft mij enkele jaren gekost maar ik zie nu weer in dat ik gewoon nog iets van het leven moet maken. Er uithalen wat er nog voor mij in zit zeg maar. En ik ben wel benieuwd naar wat er hier op mijn pad gaat komen.
Ik ben misschien een beetje stout maar ook ik heb wel eens zin om eens helemaal los te gaan toch? Ik ben getrouwd en het lijkt me toch wel spannend om het eens met een andere man te doen, komt denk ik ook wel omdat mijn man niet veel thuis is en ik toch wel een beetje heel erg geil ben aangelegd! Mag er wel om vragen toch?