Ik speel zo heel vaak met mezelf en doe dan ook wel extreme dingen vind ik zelf. Ik zou graag een man ontmoeten die dat bij mij wil doen en misschien dat hij meer ervaring heeft en nog andere dingen met me zou willen doen?
Veiligheid eerst toch? Veiligheidsgordel om, maar om met jou te stoeien zou ik wel mijn auto aan de kant zetten hoor! Ik hou van spontane acties, van levendig en durvende mensen! Rusten kan genoeg als we dood zijn toch? Zolang ik leef wil ik leven!
Ik zou mezelf willen omschrijven als een levensgenieter. Ik werk om te leven en niet andersom. Ik houd van mijn vakanties in een warm oord. Waarom ik hier beland ben? Laten we het erop houden dat mijn ex-man het niet meer zo nauw nam met trouw. Het lijkt me heerlijk om weer samen met een fijne man van het leven te genieten.