Ik speel zo heel vaak met mezelf en doe dan ook wel extreme dingen vind ik zelf. Ik zou graag een man ontmoeten die dat bij mij wil doen en misschien dat hij meer ervaring heeft en nog andere dingen met me zou willen doen?
Op mijn leeftijd ga je niet echt meer uit naar gelegenheden om een leuke man te ontmoeten. Daarom ben ik best blij met het internet en sites als deze. Hoop hier ook een fijn iemand tegen te komen
Ik ben onzeker over mezelf, altijd al geweest dus vraag me niet waarom. Misschien is het wel omdat ik vroeger niet de liefde heb gekend die ik hoorde te krijgen. Wie weet, vind ik hier iemand die me wel waardeert?
Als je me zo nu en dan kan laten lachen, als je vooral aardig en lief tegen mij bent, dan zie ik geen reden waarom ik niet tijd met jou zou willen spenderen! Doe niet al te moeilijk, maar probeer alsjeblieft initiatief te nemen! Dnn moet dat wel goed komen tussen jou en mij