Ben spontaan, ondernemend, hou van mooie gesprekken, er op uit...levelen en voelen dat we het zelfde kunnen denken, van het zelfde genieten en dat je dat ook voelt en ervaart op dat moment, die verbinding voel ik met jou...
5 maand gelede is mijn man weggegaan naar jongere vrouw dat deed pijn veel pijn maar goe niet blijve treuren zeggen ze en da gaat ik nu ook niemeer doen Ik gaat ook opzoek naar ne mooie jongere man die mij weer laat leven die zal er toch wel zijn hier ?