Hoi, ik ben al met pensioen en kan genieten van activiteiten als zingen, tuinieren, films, lezen en rust. Als je interesse hebt in mij, voel je dan vrij een berichtje achter te laten en mijn vriend te zijn.
Erg leuk dat je mijn profiel bezoekt, ik vind het allemaal wel enorm spannend het is allemaal echt nieuw voor mij ik heb dit nog nooit gedaan. Ben alweer een tijdje gescheiden omdat mijn man vreemd ging en dat ook nog met een goede vriendin van mij. Nu sta ik toch wel weer open voor een leuke man in mijn leven. Voel jij jezelf aangesproken?
Hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen, moeten toch een beetje met de tijd mee gaan en al helemaal in deze tijden. Maar is hier misschien een leuke man die eens gezellig wat wil komen drinken? En mocht er een klik zijn en er meer gebeuren dat sta ik daar uiteraard voor open. Ben een nette, verzorgde vrouw, sociaal en zeer gastvrij.