Het zal nu ongeveer anderhalf jaar zijn dat ik gescheiden ben en als ik heel eerlijk mag zijn kan ik het niet gewoon worden.Ik mis een man in mijn leven ook al heb ik schatten van kinderen. Zij eisen dan wel mijn aandacht op maar eens zij slapen zijn voel ik mij best wel heel eenzaam.
Ik ben nog Maagd voor wat betreft SM of BDSM maar zou zo heel erg graag iemand vinden die me daarin wil begeleiden en me wil leren een goede onderdanige slaaf te worden?
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, maar ik ben zo geil dat ik me geen raad weet, heb ik wel al langer last van hoor maar weet ook wel dat het niet altijd kan als ik zin heb! Dus nu heb ik zoiets het moet er toch maar eens van komen, ik neem alles zoals het komt en wil me zelf gewoon laten verwennen en verder niks! Moet eens kunnen dacht ik zo, of is dat heel erg als ik dat zo zeg?
Ik voel mij best goed in mijn lichaam ook al is dat zeker niet perfect. Ik ben niet slank en ben misschien ook niet echt van de knapste. Maar ik kan en durf wel te zeggen dat eens je mijn hartje hebt gestolen ik wel van de liefste ben.
Ook wel best ondeugend maar dat zal je nog wel merken als jij het ook ziet zitten om mijn seksmaatje te worden.
Ik heb geen zin om lang te praten of het over koetjes en kalfjes te hebben want daar heb ik dus helemaal niks aan. Ik wil juist lekker tekeer gaan en lang ook want ik heb een hele hoop in te halen. Nu ben ik wel benieuwd wat een man mij te bieden heeft want het is al een hele tijd geleden dat ik een lekkere man aan mijn lijf heb gehad!
Het is zo moeilijk om hier iets te schrijven want hiermee weet nog niemand hoe ik echt in elkaar zit.Ik ben single en heb geen kinderen. Heel aparte seks wensen heb ik ook wel want ik durf wel eens een rollenspel te spelen maar hoe kan ik dat nu doen helemaal alleen. Zou een beetje een saai spel zijn, niet?